1. märts 2016

WELEDA saialille näokreem

Jaanuari külmad ilmad muutsid mu näonaha ülitundlikuks ning ükski olemasolev kreem ei suutnud seda rahustada ja piisavalt niisutada. Weleda saialille näokreem päästis mu näonaha pakkudes kohest niisutust, rahustas punetavaid kohti ning jättis nahale kaitsva kihi.



See kreem on tegelikult mõeldud beebide õrna naha jaoks, aga kirjas on, et ka tundliku nahaga täiskasvanutele ning kuna hind oli ikka väga soodne (u 7 eur), siis otsustasin proovida. Ja ma ei arvanud, et see kreem mulle NII VÄGA meeldima hakkab. Kasutanud olen seda nüüd üle kahe kuu nii hommikul kui õhtul ning mõni hommik peeglisse vaadates ei suuda ma imestada, kui hästi see kreem mu nahale mõjub (seda on silmaga näha!). Tuleb välja, et Alexa Chung ja Jessica Alba on ka selle kreemi fännid!

Konsistentsilt on kreem üsna paks, aga imendub kergesti ning sobib ka meigi alla. Lõhna poolest kerge ja meeldiv nagu kõik Weleda saialillesarja tooted. See kreem sobib hästi ka kätekreemiks, kui kuivus käenahka kimbutab.

Koostise nimekiri on üsna lühike, sisaldades näiteks:

  • mandli- ja seesamiõli, mis niisutavad nahka
  • mesilasvaha, mis kaitseb nahka
  • saialilleekstrakti, mis rahustab nahka.


Olen väga rahul kõigi Weleda saialille toodetega, mida proovinud olen. Eelmise aasta lemmikute hulka märkisin nende duššipalsami, mida kasutan keha ja juuste pesemiseks ning just hiljuti muretsesin uue tuubi. Sama rahul olen näokreemiga. Varasemast olen proovinud ka ihupiima, mis oli samuti superhea ja niisutas nahka väga tõhusalt.

Olen nüüd silma peale pannud ka teistele Weleda toodetele ning kõik soovitused on väga teretulnud!

2 kommentaari:

  1. Seda Weleda saialille näokreemi olen ka mina kunagi kasutanud, oli tõesti väga hea. Mul ülitundlik nahk, aga see kreem ei ärritanud ja mõjus talvel suurepäraselt. Soovitaks just talviseks perioodiks neile, kellel kuiv ja tundlik näonahk.

    Aga hetkel on endal plaanis teistkordselt soetada Dr. Hauchka tooniv päevakreem näole. Kunagi ammu ammu kasutasin seda, aga nüüd tekkis uuesti selle soov. Teeb mõnusa jume :-)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, tooniv päevakreem on Dr. Hauschkal väga hea. Eriti talvel kui jume väga valgeks läheb, annab mõnusalt soojust nahale juurde 😊

      Kustuta