17. jaanuar 2016

Minu 2015. aasta 15 lemmikut!

Kuna blogimaailmas on väga populaarne teha igal uuel aastal eelmise aasta lemmikute postitus, siis mõtlesin, et miks mitte ka jagada teiega oma lemmikuid. Suures osas on tegemist toodetega, mida olen korduvalt ostnud, aga siin on ka uusi tooteid, mida tutvustas mulle aasta 2015.


NAHAHOOLDUS

1. Dr. Hauschka üldine näotoonik: juba vana lemmik, mille juurde pöördun alati tagasi.
2. Lily of the Desert 99% aloe vera geel: imeline naha niisutaja ja tundliku naha rahustaja.
3. Weleda saialille šampoon/duššipalsam: suurepärane šampoon ja nahka niisutav duššipalsam ja seda 2in1...mida veel tahta.
4. Dr. Hauschka mandli kehapalsam: jällegi aegumatu lemmik, mida ükski teine kehakreem pole suutnud üle trumbata.
5. Dr. Hauschka kase-arnika kehaõli: asendamatu peale trenni.

JUUKSED

6. Andalou Naturals Argan Stem Cells for thinning hair šampoon: aitab juustel kiiremini kasvada...päriselt ka.
7. Andalou Naturals Argan Stem Cells for thinning hair palsam: tõhustab šampooni toimet.
8. Alba Botanica Havaiian deep conditioning juuksemask: mitte millegi poolest ei jää alla ülipopulaarsele Macadamia maskile.
9. John Masters Organics citrus & neroli kergpalsam: annab läiget ja tugevust ilma juukseid rasvaseks muutmata.
10. Biokap Nutricolor juuksevärv: mõjub juustele nagu mask ning katab halli.

MEIK

11. Minerals Planeti baas: kõige loomulikum meigipõhi.
12. Benecos kulmupliiats: lõpuks leidsin ideaalse kulmupliiatsi looduslike brändide seast.
13. Dr. Hauschka huulepulk Novum toon 10: ilus, loomulik ja hooldav.
14. Benecos huuleläige toon Rosehea ja lihtne igapäevane huulemääre.

TRENN

15. The Ultimate Yogi 108
Olen kodune trennitegija ja proovinud erinevaid programme - Tapout XT, P90X, Jillian Michaels jne, aga programm, millele olen truuks jäänud, on The Ultimate Yogi 108. Tegemist on power yoga praktikatega, ülesehitus sarnane P90X-le, et üks päev Strenght, teine päev Cardio, jne ning taastumiseks näiteks Yin Yoga. Lisaks on video hingamisharjutuste ja meditatsiooni tegemiseks. Võin käsi südamel öelda, et see programm on mu elu tohutult muutnud, eriti just vaimse poole pealt. Olen palju rahulikum, ei ärritu nii kergesti ning olen paremini mõistma hakanud tõelisi elu väärtusi. Füüsilise poole pealt võiks öelda, et ühegi programmiga pole ma saanud käe- ja kõhulihaseid nii toonusesse. Igal juhul soovitan proovida kõigil, kes vähegi on joogaga kokku puutunud. Mõned videod sellest prgrammist on ka youtube's saadaval.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar