21. mai 2013

Joik BB kreem.

Kui sain teada, et Joik tuli välja BB kreemiga, siis teadsin, et PEAN selle võimalikult kiiresti endale soetama. Ja pean ütlema, et see on minu viimase aja parim ost!


Joiki suur fänn olen juba ammu ja teadsin, et ei pea pettuma ning ei pidanudki. Olen seda nüüd mõnda ega kasutanud ja võin öelda, et see BB kreem sobib minu nahale ideaalselt, see on täpselt see, mida suveks vajasin.

Kuna mul näonahaga erilisi probleeme pole, siis see toode annab ilusa ühtlase jume, mis jääb nii loomulik. Ja piisab vaid ühest pumbatäiest, et katta terve näolapp! Kahe pumbatäiega saab juba katvama ja matima tulemuse. Niisutab normaalset/kuivemapoolset nahka väga hästi. Mõnel korral olen kreemi alla pannud ka paar tilka porgandiõli. Tulemus jääb väga ilus, loomulik, kergelt matt. Ja nahk saab hingata, nahal on sama mugav nagu hea päevakreemiga! Suur pluss on muidugi ka see, et kreem sisaldab päikesekaitset.
Hetkel on see BB kreem välja vahetanud Dr.Hauschka jumestuskreemi, mis jääb ootama päeva, kui vajan natuke katvamat meigipõhja.

Mina ausalt öeldes ei suuda välja mõelda ühtegi asja, mis mulle selle kreemi juures ei meeldiks. Täpselt nagu mulle loodud ja jääb kindlasti kauaks minu nahahooldusrutiini.
Hind Stockmannis oli 12.90

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar