4. juuni 2013

Màdara ökokosmeetika.

Màdara on täielikult looduslik taimede ja lillede baasil toodetud näo- ja kehahoolduskosmeetika, mis on toodetud Lätis ja mille valmistamisel kasutatakse Baltimaades kasvanud taimi.

Sain kunagi ühe tellimusega UK-st kaasa Màdara näokreemi testri. See oli nii hea ja hakkasin uurima, mis firma see Màdara selline on. Ja üllatus oli suur, kui avastasin, et nii head kreemi tehakse mulle nii lähedal ja samas osta seda Eestist polnud võimalik. Igatahes mul on hea meel, et seda nüüd teha saab ja esialgu said proovimiseks valitud need kolm toodet:



Kaitsev ja niisutav kätekreem toidab kuivi käsi põhjamaise ploomi ja pärnaõite abiga.

Kreem on väga paks ja imendub minu jaoks liiga aeglaselt. Muidu niisutab väga hästi ja lõhnab ka meeldivalt. Hetkel on see kätekreem nö öökapi kätekreem, mida kasutan magama minnes, sest päeval ma tahan, et kreem imenduks nahka kiiresti. Uuesti ilmselt ei osta.

Kiiresti kuivav koostis, kaitse kogu päevaks. Rahustav deodorant põhjamaise salvei ja looduslike mineraalidega vähendab ebameeldivat lõhna ja värskendab terve päeva jooksul. Imendub kiiresti, ei määri.

Tõepoolest, see deodorant kuivab kaenlaalustel kiiresti ja ei jäta kleepuvat tunnet. Lõhn on väga meeldiv taimne ja kaotab väga efektiivselt higilõhna. Lõhna poolest sobiks kasutada ka meestel. Kuigi koostises on  alkoholi, ei ärrita ega kuivata see mu nahka. Samuti ei jäta plekke. Kindlasti üks lemmikumaid looduslikke deodorante!

Rikkalik ja pehmetoimeline põhjamaist raudrohu ekstrakti sisaldav vaht puhastab nahka õrnalt ja põhjalikult. Eemaldab meigi. Hoiab korras näonaha rasusemat osa ja rahustab kuiva piirkonda. Nahk tundub värske ja pehme. Sobib silmaümbruse hoolduseks.

Mulle väga meeldib näo puhastamiseks kasutada vahtu! Esimesel korral seda vahtu kasutades ehmatas mind lõhn, mis on natuke kibe. Tänaseks päevaks on see lõhn hoopis meeldima hakanud :) Ja toime on täpselt selline nagu kirjelduses lubab - on nahale õrn, samas eemaldab mustuse ja meigi efektiivselt. Peale pesu ei jää kiskuvat tunnet ja nahk on mõnusalt pehme ja puhas. Lemmik, lemmik! Ostan kindlasti veel.



Millised on Sinu kogemused Màdara toodetega?

6 kommentaari:

  1. Olen just ökodeodorandi otsingul ja Madara oma on väga palju häid arvustusi saanud. Kuigi mul on Eesti Asjade testimine käimas, siis tõenäoliselt deodoranti ma nende seast ei leia. Läti on aga üsna lähedal meile ja saan natukene piire nihutada :) Seega tõenäoliselt on see minu järgmine valik.

    http://puhasilu.blogspot.com

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldib ka Madara näopesuvaht väga, väga :)

    Beautybubbleblog.com

    VastaKustuta
  3. Kus müüakse Eesti Madara tooteid? Ette tänades.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina ostsin Stockmanni kaubamajast, aga peaks ka Tallinna Kaubamajas olema.

      Kustuta
  4. Kui valiksid Madara ja dr Hauschka deo vahel, siis kumma valiksid? Või hoopis midagi muud paremat?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Päris raske küsimus :) Tükk aega mõtlesin, mida vastata ja valiksin Madara. Toime poolest on nad samad, aga Madara vist soodsam ja mõnusas käepärases pakendis.

      Kustuta