13. november 2013

Joik sügavniisutav õlimask juustele.

Juba pikemat aega olen juuksemaskina kasutanud erinevaid naturaalseid õlisid. Mulle kohe meeldib niimoodi rohkem, et määrin õli kuivadesse pesemata juustesse, lasen mõjuda ja siis pesen. Mitte nii, et pesen juuksed ära ja siis kõnnin mask peas ringi märgade juustega. Väga ebamugav..., aga see on ilmselt ainult minu kiiks :)

Nagu juba öeldud, olen kasutanud erinevaid õlisid juuksemaski tegemiseks - kookos-, jojooba- ja kameeliaõli. Aga Joiki juuksemaski olin juba varem piilunud ja teadsin, et ükskord selle ära proovin.




JOIK rikkalik õlimask niisutab kuivi ja kahjustatud juukseid sügavuti ning aitab taastada nende läike ja elastsuse. Juuksemaski keskmes on eksootiline Monoi de Tahiti õli - läbi gardeeniaõite filtreeritud suurepäraselt niisutavate omadustega kookosplami õli. Monoi õli on iidsetest aegadest olnud Polüneesia naiste ilusate säravate juuste saladus. Koos jojoba-, avokaado-, oliivi-, punase palmi- ja viinamarjaseemne õlidega moodustab see tõeliselt tõhusa kokteili. Kaeraproteiin ja panthenol aitavad taastada kahjustatud juuste struktuuri.
Hind kodulehel 9.- (vt SIIA)

Kasutamine: Kanna juukseõli kuivadele juustele, tõmba pähe kilemüts ja kata rätikuga. Lase maskil mõjuda vähemalt 15-20 minutit, võimalusel ka kauem, näiteks üleöö. Soojus tõhustab maski toimet - võid maski peas hoida ka saunalaval või õli eelnevalt soojendada. Maski eemaldamiseks pese pea nagu harilikult.

Peale kuuma suve olid juuksed aö päris kuivad. Aga kuidagi oli vaja hakkama saada järgmise juuksuriajani, mil kuiv ots maha lõigatakse. Joiki mask niisutas ja toitis juukseid väga tõhusalt.
Kasutan seda nii, et määrin juustele kogu pikkuses ohtralt õli. Kilemütsi vms pähe ei pane. Keeran juuksed lihtsalt krunni ja teen oma tubaseid toimetusi. Ja nii see mask mul peas on, vahest mitmeid tunde, enne kui välja pesen. Ja isegi ökošampoonid said õli kerge vaevaga juustest välja, seega ohtu pole, et peale õlitamist juuksed rasvaseks jäävad. Ning tulemus on SUUREPÄRANE! Juuksed on niisutatud, läigivad ilusti ja tunduvad palju tervemad.
Olen kindel, et seda maski ostan veel ja veel :)


Ja kuna ma sellest juuksemaskist nii vaimustuses olen, siis muutsin Giveaway tingimusi ja võitja valib, kumba juuksehooldustootet soovib - kas Sebastianit või Joiki.

GIVEAWAY leiad SIIT!

2 kommentaari:

  1. Ma kinkisin õele selle sünnipäevaks koos veel kahe Joiki tootega aga ise pole julgend katsetada veel, mul suht valged juuksed ja ma kardan, et äkki jäävad juuksed oranzikad pärast või ei?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuna mul endal tumedad juuksed, siis seda hirmu pole, et oranžiks jääksid :) Aga usun, et seda maski on katsetatud/proovitud enne turule laskmist ka heledatel juustel ja ei tohiks seega neid oranžiks värvida.

      Kustuta