7. mai 2013

Minu juuksehooldusrutiin.

Tänases postituses kirjutan oma juuksehooldusest.
Juukseid pesen umbes 3 korda nädalas. Lasen neil seejärel kuivada õhu käes, fööni kasutan väga-väga harva. Aga täpsemalt toodetest.

Reeglina on mul kasutuses 2 šampooni ja palsami komplekti. Hetkel:
1. Natura Siberica Kaitse ja Energia šampoon ja palsam, mis on mõeldud väsinud ja nõrkadele juustele. Šampoon on 100% sodivaba, vahutavaks aineks on naturaalsed aminohapped. See komplekt on kindlasti üks lemmikumaid, mida kasutanud olen! Juuksed jäävad pehmed ja säravad, näevad tunduvalt tervemad välja. Kui need otsas, siis proovin ka värvitud juustele mõeldud šampooni ja palsami ära. Hind Maximas u. 7.-/tk
2. Avalon Organics sidrunišampoon ja greibi-geraaniumi palsam. Šampoon on sügavpuhastava toimega eemaldades õrnalt juustele kogunenud jäägid. Seda kasutan korra nädalas. See šampoon ka meeldib väga-väga. Palsami kohta sama ei saa öelda... Esiteks ei meeldi mulle selle lõhn, kuigi poes nuusutades polnud nagu vigagi. Tekstuurilt on see väga paks ja tundub, et seda on ka keeruline juustest välja pesta. Kui pesen ainult šampooniga, siis juuksed jäävad mõnusalt kerged, koos palsamiga aga natuke rasked. Ostetud Prismast u 5.-/tk, iHerbist tellides saab kindlasti odavamalt.

Peale juustepesu kasutan ühte neist:
1. Leonor Greyl Tonique Hydratant niisutav sprei kuivadele juustele. Minu meelest väga mõnus ja kerge sprei, seda võib kasutada ka näotoonikuna :) Kalli hinna tõttu ilmselt uuesti ei ostaks. Hind Stockmannis u. 20.-
2. L'Anza Healing Colorcare Trauma Treatment juustesse jäetav intensiivhooldus värvitud juustele. Ka väga hea toode, kasutan ainult juukseotstes. Hind 150ml 22.-
3. Giovanni Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner juustessejäetav palsam. Pole midagi halba öelda, toodet kulub vähe ja teeb oma tööd hästi. Minu meelest lisab ka kohevust. Väga hea hinna ja kvaliteedi suhe - iHerbist saab selle umbes 5.-ga.

Niisked juuksed kammin läbi Macadamia No Tangle Brush'iga. Imehea asi, ma ei saa aru, kuidas üldse ilma selleta hakkama olen saanud. Märgade juuste (ja üldse juuste) kammimine on tunduvalt meeldivam selle juukseharjaga, pole kakkuvat tunnet.

Eriline maskitaja ma ei ole. Paar korda kuus teen süvahooldus ühega neist:
1. Gaia külmpressitud kameeliaõli. Selles sisalduvad vitamiinid ja mineraalained aitavad taastada juuste loomuliku niiskuse ja sära. Õli määrin kuivadele juustele kogu nende pikkuses (ka peanahale) ja lasen mõjuda terve öö. Hommikul pesen maha. Tulemus ülihea! Kameeliaõli kasutan ka näonahal, see on küll asi, mis mul PEAB olemas olema. Hind umbes 7.-
2. Aubrey Organics GPB Glycogen Protein tasakaalustav palsam. Väga toitainete- ja proteiinirikas palsam, muudab juuksed mõnusalt pehmeks. Seda kasutan samamoodi nagu kameeliaõli, kuivadel juustel, aga magama sellega ei lähe :) Lasen mõjuda minimaalselt 1h. Hind umbes 11.-

Kas olete nendest toodetest midagi kasutanud? Kuidas rahule jäite?


7 kommentaari:

  1. Kuskohast on see Macadamia No Tangle Brush ostetud või tead Sa kohti kus Tallinnas seda müüakse ning u mis hinnaga?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tellisin ka BeautyBayst, aga olen näinud seda müügil ka Stockmannis. Hinda täpselt ei mäleta, äkki umbes 15.- oli.

      Kustuta
  2. http://www.mylook.ee/macadamia-no-tangle-brush.html Näiteks siin. Aga soovitan ka ebaysse vaadata, analoogtooteid saab mitmeid kordi odavamalt.

    VastaKustuta
  3. mina ostsin beautybay.com-st 8€ sentidega maksis ja postikulu tasuta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tellisin ka sealt :) Odavamalt pole mujal näinud.
      VastaKustuta

      Kustuta
  4. Natura Siberica shampoonid ja palsamid on ühed parimad, mida ma kasutanud olen :) Aga kahjuks neid enam Viljandis saadaval pole :/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. On tõesti head, just ostsin uue duo :) Aga äkki mõni tuttav viitsib Sulle neid Viljadisse saata :)

      Kustuta