14. märts 2016

JOHN MASTERS ORGANICS Citrus & Neroli kergpalsam

100% looduslik kergpalsam hooldab juukseid ja muudab need kergesti käsitletavaks ilma juukseid raskeks muutmata. Taastab juuste tugevuse ja annab neile sära. See on suurepärane ka pähejäetava hooldusena. Kuivadele või habrastele juustele.

Koostises:

  • greip - toniseerib peanahka
  • neroli - hooldab kuiva peanahka
  • sojavalk - tugevdab juukseid, annab tihedust ja läiget
  • nisu aminohapped - muudavad juuksed kergesti kammitavaks
  • kookosõli - niisutab ja annab läiget



Seda palsamit võib kasutada nii väljaloputatava palsamina kui ka juustesse jäetava hooldusena. Mina olen kasutanud viimase variandina ja niimoodi töötab palsam suurepäraselt.
Konsistentsilt pigem vedelam ning kerge tsitruse lõhnaga, mis ei jää pikalt juustesse püsima. Ja sobida võiks see minu meelest igale juuksetüübile, sest ei jäta juukseid absoluutselt rasvaseks ega raskeks.
See on kindlalt parim juustesse jäetav hooldus, mida kasutanud olen! Tulemuseks saab kerged, siledad, pehmed, niisutatud ja läikivad kiharad. Nii mõnelgi peapesu korral olen loobunud tavalise väljaloputatava palsami kasutamisest, sest koos selle palsamiga, pole seda lihtsalt vaja.

Tsitruse ja neroli kergpalsam on saanud ka mitmeid auhindu ning fännide hulgas on Sarah Jessica Parker ja Winona Ryder.

Hind on 236ml palsamil Kaubamajas 21.99, mis on igati soodne, arvestades, kui kauaks seda jätkub (juustesse jäetuna kasutades), sest toodet kulub tõesti vähe ja tulemus on igat senti väärt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar