4. august 2013

Minu nahahooldusrutiin suvel 2013

Täna kirjutan, kuidas hooldan oma näonahka ja toodetest, mida kasutan igapäevaselt, et hoida see puhtana, värskena ja niisutatuna. Nahatüüp on mul kuiv ja tundlik.

Puhastamine:
Igal hommikul ja õhtul pesen nägu Màdara puhastusvahuga, millest olen kirjutanud ka SIIN. See vaht eemaldab suurepäraselt hommikul rasu näonahalt ja õhtul meigi - BB-kreemi, kulmupliiatsi ja ripsmetuši, et spetsiaalsest meigieemaldajast puudust ei tunne. Peale seda toniseerin ja niisutan nahka  Màdara rahustava näoveega, mis on mõeldud väga kuivale nahale. Minu tundlikule nahale see duo igatahes sobib väga hästi, kindlasti ühed lemmikud.


Sügavpuhastus/koorimine:
Paar korda nädalas puhastan nahka Dr.Hauschka puhastuskreemi ja Decleori Phytopeel Exfoliating Cream'ga. Esimene neist on tegelikult mõeldud igapäevaseks kasutamiseks, aga ma ei viitsi sellega iga päev 2x päevas mässata. Vaht on selles mõttes kiirem ja eemaldab ka meigi, mida puhastuskreem ei tee. Igatahes see mandlipuruga kreem puhastab poorid ja muudab naha nii ilusalt klaariks. Olen seda ostnud juba mitu tuubi ja ostan kindlasti veel. Decleori kooriv kreem on ilma kraapivate osakesteta, konsistentsil täiesti kreemjas. Sellegipoolest on see pehme vaht väga efektiivne koorija tundlikule nahale - surnud naharakud saavad eemaldatud, poorid puhtaks ja nahk pehmeks. Ja kasutamine on sellel koorijal ka eriline - kanda tuleb see puhtale nahale (nagu maski), lasta kuivada ja seejärel sõrmedega õrnalt maha pühkida.


Niisutamine:
Peale seda, kui Kätlin arvustas oma blogis NOVExperdi tooteid, tahtsin ma ka neid proovida. Ja ma olen tõeliselt rõõmus, et Tema blogipostitust lugesin, sest leidsin oma uued lemmikud! Kui avastasin, et Siisonis on neil toodetel allahindlus, siis pikalt ei mõelnud ja tellisin ära. Silmakreemi otsinguil olin juba pikemat aega ja välja sai valitud NOVExperdi Lifting Expert silmaümbruskreem. See sobib alates vanusest 28 ja lubab 21-päevaga silmnähtvalt kortsukesi vähendada. Nii kaua ma seda veel kasutanud pole, aga võin öelda, et silmaümbruse nahk näeb juba praegu tunduvalt parem välja. Igapäevaseks näokreemiks tellisin NOVExperdi Punetusevastase kreemi just oma tundliku ja kergesti ärrituva naha pärast. Ja ma olen nii nii rahul! See kreem niisutab nahka väga hästi ja imendub kiiresti. Nahatoon on muutunud ühtlasemaks ja punetamist on tunduvalt vähem. Lisaks on mõlemal NOVExperdi tootel väga mõnus kerge lõhn, lihtsalt lust on nii häid tooteid kasutada.


Erihooldus:
Vahest harva eksib näkku ära mõni vistrik, siis tuleb appi Murad Blemish Spot Treatment. Minu tuub on 7.5ml ja sellest on jätkunud väga kauaks ja siiani veel otsa saamise märke pole. Igatahes on see imetoode! Kui avastan, et kuhugi punnike on tekkinud, kannan õhukese kihi seda ravigeeli tuubi peene otsaga  nahale ja hiljemalt järgmiseks päevaks on punnike kadunud.


Ühtegi täissuuruses näomaski või seerumit hetkel mul pole, aga selle eest on päris palju testreid, mida järjest katsetanud olen. Viimane mask, mille ostsin (Natura Siberica), tekitas jubeda reaktsiooni nahal - sekundiga olin näost tulipunane. Peale seda eriti ei julgegi enne proovimist ühtegi toodet näonahale osta. Aga kui keegi lugejatest oskab soovitada head näomaski või seerumit, siis olen soovituste eest väga tänulik :)

Järgmises postituses on plaanis teha esimene Giveaway ja ära annan ühe legendaarse juuksehooldustoote :) Püsige lainel!

4 kommentaari:

  1. Tekkis huvi mitme toote suhtes:) Kust Sa NOVExperdi tooteid tellid? Olen neid vaadanud Kaubamajas ja I.L.U´s , aga seal üsna kallid...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ostsin Siison.ee poest allahindluse ajal, siis sain need tooted -40% odavamalt :)

      Kustuta
  2. Tere,
    Kus sa Murad tooteid ostad? kas Eestis ka kuskil saab?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eestis ma pole veel müügil näinud, aga olen tellinud Muradi tooteid UK-st.

      Kustuta