26. august 2013

Maarja ökokosmeetika kehakoorija.

Maarja kehakoorijad on valmistatud toor-roosuhkru, magusmandliõli ja erinevate eeterlike õlide baasil. Ja ütlen kohe ära, et ma pole kasutanud paremaid kehakoorijaid!

Hetkel on kasutuses kehakoorija apelsini ja patšuliga 250ml. Hind 11.50


Sensuaalne ja rahustav, eneseusku ja meelekindlust tõstev. Sobib hästi tselluliidi puhul.

Magusa apelsini eeterlik õli (Citrus sinensis) on tugev antiseptik, rahustav, lõõgastav, puhastab hästi nahka ja stimuleerib naharakkude uuenemist, sobilik kuivale nahale. Apelsini õli tõstab eneseusku ja meelekindlust. Patšuli eeterlik õli (Pogostemon patchouli) on antibiootik, antidepressant, põletikuvastane, antiseptik, afrodisiakum, rahustav, kudesid kokkutõmbav, seedimist soodustav, diureetik, palavikku alandav, rahustav, toniseeriv. Aitab, kui on: akne, ärevus, bakteriaalne infektsioon, lõhenenud nahk, kõõm, depressioon, dermatiit, kuiv nahk, ekseem, putukahammustus, rasune nahk ja juuksed, emotsionaalne kurnatus, kortsud, aitab eemaldada toksiine. Nahahoolduses soodustab uue naha kasvu, aitab hästi säilitada kudede struktuuri.




Mulle meeldib, et suhkrutükid ei sula nahal kiiresti ning seega kooriv efekt on korralik. Samas on toor-roosuhkur piisavalt õrn, et ei ärrita tundlikku nahka. Meeldib, et koorijates on palju õli ning seetõttu ei pudise suhkur kohe nahalt maha. Peale suhkru mahaloputamist pole vaja nahka niisutada ihupiimaga, sest see on nii mõnusalt sile, pehme ja õline. Ja see lõhn! Kõik koorijad lõhnavad nii hästi ja see lõhn jääb nahal püsima üsnagi pikalt. Ma ausalt öeldes ei julgegi teisi koorijaid proovida, sest Maarja on omadega lati nii kõrgeks ajanud.

Kasutanud olen ka sidruneukalüpti ja tüümianiga kehakoorijat, mis oli sama tõhus ja hea. Järgmisena tahan ära proovida pimento berry ja ingveriga variandi, sest tulemas on sügis ja ma olen suur külmavares ning see koorija on soojendava ja stimuleeriva efektiga ehk siis ideaalne külmemaks ajaks.

Armunud olen ka Maarja seepidesse ja proovinud neist mitmeid. Siiani lemmikumad on olnud saialilleseep ja lavendliseep.

1 kommentaar: